Hvorfor velge oss som din bank?

Vi har noen av Norges mest fornøyde bankkunder og tilbyr gode løsninger til både privatpersoner og bedrifter. Vi gir deg gode digitale løsninger i hverdagen, og er i tillegg opptatt av at du skal ha en personlig rådgiver som du kan snakke med. Vi arbeider for at alle våre kunder skal ha en god og helhetlig plan for økonomien – i dag, i fremtiden og dersom noe skulle skje. 


Våre grunnverdier er: Profesjonell, personlig og proaktiv. Sammen med gode grunnverdier, korte beslutningsveier, lokal forankring og medlemskap i Eika blir vi det aller beste bankvalget du kan gjøre! 

Den beste banken for levende og aktive lokalsamfunn!

Bli kunde

For å bli kunde på nett må du ha BankID for å signere, og godta at vi gjør en kredittsjekk av deg.

Lurer du på noe eller trenger hjelp?

Ta kontakt med oss! 

Vi er her for å hjelpe deg. Du treffer oss i våre lokaler på Dokka og Bruflat hverdager 10.00-15.00. Se åpningstider på telefon nedenfor. Husk at du alltid kan sende oss en melding i nettbank/mobilbank, eller epost, så får du svar så snart vi er tilgjengelige.  

Telefon:
61 12 15 00
Epost: post@etnedalsparebank.no

Åpningstider telefon:
07.00 - 21.00 Mandag til Fredag
09.00 - 21.00 Lørdag og Søndag
(Forsikring er åpen kl. 09.00 - 17.00 Lørdag, stengt Søndag)

Ring vår døgnåpne sperretjeneste på telefon (+47) 61 12 15 00 om du har behov for å sperre kort eller BankID.

500-sedler

Kontantuttak

Vi gjør oppmerksom på at kontantuttak på beløp over kr 20.000 må varsles banken senest 2 virkedager før uttaket skal finne sted.